top of page
חיפוש
  • nissimamos95

5 טיפים לגיוס אשראי לעסק

עודכן: 7 במאי 2020

פיתוח מוצרים חדשים, בעיות תזרימיות או קצת אוויר לנשימה – הן סיבות מספיק טובות כדי לגייס אשראי לעסק. כן, החמצן של העסק הוא אשראי המאפשר לו לצמוח ולנצל הזדמנויות עסקיות, הרי עסק ללא אשראי יישאר 'נכה' ובמקרים מסוימים ללא רוח חיים. אז בואו נראה איך עושים את זה נכון...

לנהל קשרים טובים עם הבנק

לא משנה מאיפה תרצו לגייס אשראי, אם זה דרך קרנות שונות, מהמדינה או מהבנק, כולם רוצים לוודא שיש לכם קשרים טובים עם הבנק. הגוף הלווה ירצה תמיד לבדוק את הפעולות בחשבון על מנת שלא לקחת סיכונים, ולכן מומלץ מבעוד מועד לנהל קשרים תקינים עם הבנק, וודאי אם תרצו לקחת דרכו את ההלוואה.


להכין תכנית עסקית טובה

כיום תכנית עסקית טובה הכרחית כדי לגייס אשראי מקרנות שונות כמו מהקרן להלוואות בערבות המדינה. הבנק או הגוף הלווה מעוניין לדעת 'במי הוא משקיע' כדי לאמוד את הסיכון. התוכנית חייבת להיות מפורטת ולהכיל תמונה עתידית של העסק מבחינה טכנולוגית, שיווקית, כלכלית ותפעולית. כמו כן, התוכנית חייבת להכיל תחזית פיננסית של ההוצאות וההכנסות של העסק ותוכנית של החזר ההלוואה. זכרו – התוכנית משפיעה רבות על קבלת הכספים, ולכן מומלץ לבצע אותה עם יועץ עסקי המתמחה בבניית תוכנית עסקית לצורך גיוס אשראי.


אל תקבלו את ההצעה הראשונה שמונחת על השולחן!

שוק גיוס אשראי רחב מאוד ומונה עשרות גופים המעניקים אשראי לעסקים כמו בנקים, קרנות, בתי השקעות, חברות אשראי וגופים פיננסים נוספים. רק נציין שהלוואות אלה הם מוצרים גמישים לכל דבר מבחינת תמחור ותנאים. זו הסיבה שמומלץ לא לקחת את ההצעה הראשונה, אלא בררו כמה אפשרויות על מנת שתהיו מוכנים לנהל משא ומתן על התנאים הטובים ביותר. דבר נוסף, תמיד כדאי להתמקח לגבי התנאים, כך תחסכו הרבה כסף.


בדקו את הערבויות והביטחונות

טרם הגשת בקשה לגיוס אשראי לעסק, מומלץ לבדוק אלו ערבויות ובטחונות תוכלו להעמיד לטובת הגוף הלווה, כך ניתן יהיה לשפר את התנאים ולגייס אשראי גבוה יותר. רק נציין שהערבויות והביטחונות שלכם יהיו כלי להשגת הלוואות בהיקפים ותנאים טובים יותר, רק כמובן אם הם יהיו משמעותיים.


היעזרו ביועצים עסקיים המתמחים בגיוס אשראי

תהליך גיוס אשראי אינו פשוט וכולל מספר שלבים שיש לבצע במקצועיות רבה כמו בדיקת כדאיות, ייעוץ לגבי סוג ההלוואה, הגשת בקשות לגופים המתאימים, הבאת מסמכים רבים, הכנת תוכנית עסקית, ניהול משא ומתן לקבלת התנאים הטובים ביותר ועוד. סיוע בחברה המתמחה בגיוס אשראי יכול להגדיל את הסיכוי לקבלת האשראי בתנאים טובים ולקצר את ההליך, ולכן היעזרו באנשי מקצוע.

זקוקים לגיוס אשראי? היועצים של מסודרים כאן בשבילכם! לתיאום פגישה התקשרו אלינו >>>


25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page